woensdag 1 augustus 2007

jaar half

Het jaar is weeral half. Onvoorstelbaar hoe snel de tijd vliegt en wat er in een half jaar allemaal kan gebeuren. Het lijkt zo lang, en toch zou ik geen 10 dingen kunnen opnoemen die ik gedaan heb en die de moeite waard zijn om te vertellen.
Tenzij ge een paar vanzelfsprekende zaken meetelt zoals daar zijn (in willekeurige volgorde):
- ne nieuwe fiets gekocht
- met mijn madammen gaan wandelen/fietsen
- onkruid in den hof afgemaaid
- met ons Nele naar Planckendael geweest
- een haag geplant in onze voorhof
- de regenput uitgekuist
- een volledige wand-kast in mekaar gezet
- ne kalender gemaakt en Pam hare verjaardag op de verkeerde datum gezet
- led-spotjes geinstalleerd in de muur langs de trap naar boven, en ze werken nog altijd ni
- staaltjes voegsel op de gevelsteen gezet
- kapotte dakpannen vervangen op ons dak
- ons Nele ne keer of 150 (afgerond) gewassen
- te weinig op bezoek geweest bij mijn pete-kindje
- naar de kermis geweest met ons Nele en Jorre
- beetje geholpen op de bouw van mijn broer
- m'n schoonzus helpen verhuizen
- een uur of 20 in de file gestaan (ruwweg geschat)
- wel 10 winkels afgelopen en nog steeds geen servies naar ons goesting gevonden
- maar een paar keer gesport
- stickers van 't rood kruis gekocht

Hmmm ... eigenlijk best nog een behoorlijk productief half jaar achter de rug als ik het zo bekijk.
Op naar nieuwjaar!

Geen opmerkingen: