donderdag 24 april 2008

Vergeten...

Krijg ik me daar toch wel een terechte bemerking dat ik iets belangrijk vergeten ben in mijn 'wat-er-zoal-gebeurd-is' overzicht: vorig weekend zijn we op baby-bezoek geweest!

Mijn vriendin mag zich sinds een paar dagen fiere meter noemen van Sara. De kleine kornuit is vorige vrijdag geboren, 't is een schoontje en kan naar 't schijnt (van horen zeggen) al even luid boeren als hare papa. Als ze even vlot Bicky-burgers gaat binnenspelen, kunnen ze ook al maar beter een Bicky-rekening aanleggen.


On another topic: vanmorgen ging ik vol goede moed controleren of onze kippen nog drinken en eten hadden (en of ze per ongeluk al een ei gelegd hadden, het moesten zo maar eens super-ei-leg-kippen zijn). En wat zag ik daar in het kippenhok ... niks! Geen kippen te zien. De dames waren zowaar ontsnapt en liepen vrolijk scharrelend buiten hun omheining tussen mijn beukenhaag. Tot groot plezier van ons Nele: 'oh, waar kippen nu? Daar kippen papa!'.
Soit, na een kleine reeks achtervolgingen alle 3 de voortvluchtigen weer opgehokt. We hebben zelfs de ontsnappingsroute kunnen achterhalen (met dank aan Smik, die domweg gedemonstreerd heeft langs waar ze d'eruit kon) en op diervriendelijke manier en met dank aan www.betafence.com het gat gedicht.

Geen opmerkingen: