vrijdag 20 augustus 2010

teksten K3

't Is vakantie voor de kindjes en dat wil zeggen dat er te pas en (vooral) te onpas K3 opgezet wordt bij ons. Ik vraag me soms toch af of die liedjesteksten van K3 wel voor kinder-oortjes bestemd zijn:

"doe het heel zachtjes,
geen kreetjes en geen lachjes"
(heya mama)

"dan draag ik een matrozenpet,
en niet veel meer dan dat"
(liefdeskapitein)

"Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.
Maar je wil meer - Dan samen uitgaan.
Je wil meer - Dan hand in hand gaan.
Jij wil meer - Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar.
Een klein beetje langzaam."
(doe maar)

"ik wil jou, jij wil mij
ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
je mag me verslinden"
(heya mama)

"Een kusje op je zachte mond
en wie weet wat er daarvan komt"
(Leonardo)

1 opmerking:

Anoniem zei

Oya lele
ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Oh ja
Oh jee