zondag 2 september 2007

Familiedag

Toegegeven: het was al een hele tijd geleden dat ik ze allemaal nog had gezien. Sommigen loop je hier of daar al wel eens tijdens het lijf (braderij vorige week), maar vandaag waren ze allemaal present op de eerste familiedag: zo goed als alle klein- en achterkleinkinderen van de familie Van Dyck.
Daar is gebleken dat ik serieus moeite heb om de allerkleinsten uit mekaar te houden (figuurlijk). Als verzachtende omstandigheden wil ik wel het springkasteel inroepen: tegen de tijd dat ik één van die kleine pagadders herkend had, was die al verschillende keren onderuitgegaan en/of omvergesprongen door zijn/haar neefje/nichtje.

Maar ik vond het zeker de moeite, en denk dat iedereen zich kostelijk geamuseerd heeft (foto's verschijnen hier of daar waarschijnlijk nog wel eens op internet).

Dus bij deze: Anja en Tim, bedankt voor de organisatie!

Volgend jaar opnieuw?
Of laten we niks forceren: een 2-jaarlijks event heeft ook z'n charmes en misschien meer kans op succes...

1 opmerking:

Anoniem zei

Trouwens, wil je uw familie connecties een beetje bijhouden, dan moet je zeker http://www.geni.com/ eens proberen ;)